υλικό για το σχολείο, για μαθητές (I) υλικό για το σχολείο, για μαθητές (II) συλλογές θεμάτων διαχρονικά επιπλέον υλικό για καθηγητές εξαντλημένα αρχεία σκαναρισμένα χρήσιμοι σύνδεσμοι προσωπικό υλίκο
Άλγεβρα Α' Β' Λυκείου, Μαθημ. Β' Προσανατολισμού διαγωνισμών 1933- /υλικό προετοιμασίας πρόσφατα άρθρα σχολικά βιβλίαανήσυχοι μαθηματικοί, παραρτήματα ΕΜΕ τα φυλλάδιά μου
λύσεις τράπεζας θεμάτων Α' Β'εισαγωγικών 1945-2001 διπλωματικές εργασίες βοηθήματα Άλγεβρας < 1980αναζήτηση σε βιβλιοθήκες υλικό μου στο mathematica.gr
Μαθηματικά
Γ' Λυκείου
ετήσια Δελτία Πάλλα 1947-80 πρόσφατα βιβλία βοηθήματα Άλγεβρας >= 1980 παλαιοβιβλιοπωλεία με Μαθηματικά δεν ξεχνώ
κριτήρια ΚΕΕΚόσμος του Σπουδαστή 1968-βιβλιογραφίες
+ βιογραφίες
βοηθήματα Αριθμοθεωρίας + Αριθμητικήςμαθηματικές
εκδηλώσεις
προτεινόμενα βιβλία
η σελίδα
των ΕΠΑΛ
φροντιστηριακά φυλλάδιαμεγάλοι Δάσκαλοι πανεπιστημιακά βιβλία
βιβλίο επισκεπτών
διδακτέα + εξεταστέα ύλη
εργασίες
+ διατριβές

ενδοσχολικές / πανελλαδικές 1999- / ΟΕΦΕ η γωνιά
της Φυσικής
βιβλία κι εργασίες Α.Κυριακόπουλου

Η δεύτερη στήλη (με το άσπρο φόντο) βρίσκεται στην σελίδα ''για τους ρομαντικούς της γεωμετρίας''.Εκεί συγκεντρώνεται υλικό Γεωμετρίας. Email επικοινωνίας: parmenides51 παπάκι gmail.com .

Δάσκαλοι των σχολικών μας χρόνων


Στην σελίδα αυτή θα μπορεί καθένας να γράψει όποιες όμορφες αναμνήσεις έχει από Μαθηματικούς - Δασκάλους του από το παρελθόν, κατά προτίμηση ατόμων που πέτυχε στα σχολικά του χρόνια είτε στο σχολείο είτε στο φροντιστήριο προετοιμαζόμενος για τις Εισαγωγικές \ Πανελλαδικές  Εξετάσεις.  Ο σκοπός είναι να διασωθούν έστω κι έτσι αναμνήσεις άλλων εποχών και να μάθουμε περισσότερα για μερικά ονόματα που τα βλέπουμε μόνο γραμμένα σε βιβλία εμείς οι υπόλοιποι που είτε γεννηθήκαμε σε άλλη εποχή είτε γεννηθήκαμε στην εποχή που έζησαν αυτοί αλλά δεν συναντήθηκαν οι πορείες μας. Δεν είναι ο ο σκοπός τόσο να καταγραφεί η βιβλιογραφιά καθενός όσο το να ακούσουμε τον εκάστοτε μαθητή του να μας περιγράφει ο,τι θα ήθελε, όπως θυμάται τον Δάσκαλό του,  ό,τι συγκράτησε στην μνήμη του μετά από χρόνια και το θεωρεί άξιο αναφοράς. Άλλωστε η περιγραφή από πρώτο χέρι, από τους μαθητές τους είναι πιο ζωντανή και πιο ιδιαίτερη από περιγραφές άλλων που τους συναντούσαν μόνο εκτός σχολικής αίθουσας.
Με τον καιρό θα ανέβει και φωτογραφικό υλικό θρύλων του παρελθόντος. Όποιος μπορεί να συνεισφέρει έστω και με φωτογραφίες, ας επικονωνήσει με το email parmenides51 παπάκι gmail.com .



Ας δούμε και μερικά άρθρα μερικών μεγάλων Δασκάλων:

Μαντάς Ιωάννης




πηγή:
Παυλάκης Άρης


Υ.Γ.1.  Καλύτερα οι γνώμες στην παρούσα καρτέλα να είναι επώνυμες. (Ο καθένας μπορεί να σχολιάσει με την επιλογή ''Ανώνυμος'' και στο τέλος του κειμένου του αν επιθυμεί, αναφέρει το ονοματεπώνυμό του. Πατώντας ''προεπισκόπηση'' μπορεί να τσεκάρει και να βελτιώσει \ διορθώσει εκφράσεις πριν δημοσιευτούν.)
Υ.Γ.2.  Βιβλιογραφίες και βιογραφίες γνωστών μαθηματικών συγκεντρώνονται εδώ.

1 σχόλιο:

  1. ΔΙΟΝΥΣΗΣ Ι.ΛΙΒΕΡΗΣ

    Θα προσπαθήσω σε λίγες γραμμές να περιγράψω έναν χαρισματικό Δάσκαλο με

    Μαθηματική παιδεία και γνώση της διδακτικής των μαθηματικών.

    Φιλικός στούς μαθητές του δίδασκε με ευχάριστο τρόπο που δεν ήθελες να τελειώσει.

    Κάθε σχήμα του στον πίνακα είχε ακρίβεια και το συμπλήρωνε ενω σχολίαζε τις λεπτομέρειες .

    Γοητευμένος και επηρεασμένος απο τους Γάλλους μαθηματικούς.

    Συχνά αναφερόταν στους καθηγητές του Πολυτεχνείου της εποχής του Φ.Βασιλείου Ν.Κρητικό και Θ. Βαρόπουλο καθώς και στον συνεργάτη του Ι.Ιωαννίδη.

    Συγγραφέας πολλών μαθηματικών βιβλίων.
    Η αγάπη που είχε για την Γεωμετρία ήταν η αιτία να μας χαρίσει δυο εξαίρετα βιβλία

    Γεωμετρίας του επιπέδου γραμμένα απο τον ίδιο και 3 βιβλία Γεωμετρίας του χώρου σε
    συνεργασία με τον Ι.Ιωαννίδη.

    Εκδότης του περιοδικού ''ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ'' για το οποίο έλεγε ''Οτι είναι το περιοδικόν που καθοδηγεί αποτελεσματικά τους υποψήφιους των θετικών επιστημών''.

    Με ευγνωμοσύνη αναφέρομαι στο όνομά του παρόλο που τον γνώρισα για ένα χρόνο μόνο ως μαθητής της Γ' Λυκείου (1963).

    Μιχάλης Β.Χορταρίδης
    Καθηγητής Μαθηματικών


    ΑπάντησηΔιαγραφή