----
υλικό για το σχολείο, για μαθητές (I) υλικό για το σχολείο, για μαθητές (II) επιπλέον υλικό για καθηγητές χρήσιμα προσωπικό υλίκο
Άλγεβρα Α' Β' Λυκείου, Μαθημ. Β' Προσανατολισμού παλιά σχολικά βιβλία ανήσυχοι μαθηματικοί, παραρτήματα ΕΜΕ τα φυλλάδιά μου
λύσεις τράπεζας θεμάτων Α' Β' πρόσφατα βιβλία αναζήτηση σε βιβλιοθήκες υλικό μου στο mathematica.gr
Μαθηματικά
Γ' Λυκείου
πρόσφατα άρθρα παλαιοβιβλιοπωλεία με Μαθηματικά δεν ξεχνώ
κριτήρια ΚΕΕ διπλωματικές εργασίες μαθηματικές
εκδηλώσεις
προτεινόμενα βιβλία
η σελίδα
των ΕΠΑΛ
βιβλιογραφίες + βιογραφίες βιβλίο επισκεπτών
διδακτέα +
εξεταστέα ύλη
εισαγωγικών
1945-2001
μεγάλοι Δάσκαλοι
ενδοσχολικές / πανελλαδικές 1999- / ΟΕΦΕ
βιβλία κι εργασίες Α.Κυριακόπουλου

Romanian Mathematical Magazine η γωνιά της Φυσικής


προβολή και ανάδειξη εργασιών ελλήνων μαθηματικών (φηφιακή διάσωση και ελεύθερη πρόσβαση σε εξαντλημένα αρχεία σκαναρισμένα)

βοηθήματα Άλγεβρας πριν το 1980 βοηθήματα Άλγεβρας μετά το 1980 βοηθήματα Αριθμοθεωρίας + Αριθμητικής εργασίες + διατριβές
Κόσμος του Σπουδαστή 1968- μαθηματικά περιοδικά 1916- φροντιστηριακά φυλλάδιαβιβλία τριτοβάθμιας

βιβλίο επισκεπτών

Εδώ μπορείτε να γράψετε ο,τι σχόλιο θέλετε (κόσμια) σχετικό με τις δυο σελίδες μου:
Για την περίπτωση που δυσκολεύεστε με τα όχι ιδιαίτερα εύχρηστα μενού στο πάνω μέρος των σελίδων αυτών, δείτε οργανωμένα τα περιεχόμενά τους εδώ.

Αφενός πιστεύω πως η κριτική μας κάνει καλύτερους  κι αφετέρου δεν μου αρέσει να βλέπω άτομα αγνώμονες, ιδιαίτερα όταν τα άτομα αυτά είναι παραπάνω από απλά μέλη σε οποιονδήποτε χώρο.

Μπορείτε να σχολιάσετε επώνυμα ή ανώνυμα (πρώτα επιλέγετε προφίλ ->πχ. ανώνυμος και μετά γράφετε το κείμενο, δοκιμάζοντας με ''προεπισκόπηση'' το πως θα βγεί), γράφοντας την γνώμη σας και προτείνοντας τι θα θέλατε να προστεθεί επιπλέον, να διορθωθεί ,  βελτιωθεί , αλλάξει σχετικά με τις σελίδες αυτές. 


Σημαντική επισήμανση: 
Σε οποιοδήποτε άτομο πέσει στην αντίληψή μου πως αναρτά μαθηματικό υλικό βάζοντας το όνομά του σε υλικό που δεν είναι δικό του, αυτομάτως θα διαγράφονται οι όποιες αναρτήσεις του αναφέρονται στις σελίδες μου. Σέβομαι κάθε άτομο που αντιμετωπίζει έντιμα τις πηγές του και τον κόπο των άλλων ατόμων.

email: parmenides51 παπάκι gmail.com

55 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου να μας δώσεις τα εκατοντάδες θέματα σχολών που έπεσαν τις δεκαετίες του πενήντα, εξήντα και εβδομήντα. Πρώτη φορά είδα τα θέματα αυτής της εποχής σε πλήρη μορφή.
    Σε ευχαριστώ επίσης για τα παλιά θέματα των διαγωνισμών ΕΜΕ.
    Στο να οργανώνεις υλικό είσαι εξαιρετικός...
    Τηλέμαχος Μπαλτσαβιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω 100% με τον Τηλέμαχο.

    Η προσφορά σου Παρμ στην Μαθηματική κοινότητα είναι ανεκτίμητη, δεν πρέπει να πτοείσαι με ατυχείς συμπεριφορές κάποιων υπερβολικών τύπων σε διάφορα site.

    Καλό θα ήταν να σκεφτείς να εκδόσεις ένα σχετικό βιβλίο με όλα τα θέματα των σχολών. Θα είχε μεγάλη απήχηση σε όλες τις ηλικίες των Μαθηματικών.

    Η αγάπη σου για τα Μαθηματικά είναι αυτονόητη και η διακριτικότητά σου να παραμένεις ανώνυμος είναι πρωτοφανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ φίλε "Parmenides" , σου οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα όσα έχεις προσφέρει μέχρι τώρα . Και δεδομένου ότι ο χαρακτήρας σου είναι ένα ανοιχτό βιβλίο, είμαι βέβαιος ότι έχεις πολλά ακόμα να δώσεις . Πάντα όλοι μας θα ψάχνουμε τις νέες σου δημοσιεύσεις. Προσωπικά θέλω να σε ευχαριστήσω και για τις εύστοχες οδηγίες που μου έδωσες και κατανόησα το geogebra. Nα είσαι πάντα καλά .

    Ιωάννου Δημήτρης

    ΙΣΤΙΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι οδηγίες μου για το Geogebra, μιας και τις πέτυχα πάλι μπροστά μου, για κάθε ενδιαφερόμενο βρίσκονται http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=81&t=37471

      Διαγραφή
  4. Παύλος Τρύφων27 Μαρτίου 2014 - 3:42 μ.μ.

    Από τη μικρή μας δια ζώσης συναναστροφή, κατάλαβα πως έχεις πολλά να προσφέρεις στο χώρο μας .Σου εύχομαι επιτυχία σε αυτό σου το όμορφο εγχείρημα - αν και είναι δεδομένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το είχα γράψει και παλαιότερα στο mathematica.gr δημόσια (και ας σβήστηκε) το γράφω και τώρα: ΕΊΣΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ!!! Σου είχα στείλει πμ δεν ξέρω αν πρόλαβες να το διαβάσεις. Ο εποπτικός σου και συντονιστικός σου ρόλος ήταν εκπληκτικός και μάλιστα...αφιλοκερδώς

    Μαυροφρύδης Βασίλης (mathxl)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά θα συμφωνήσω με τον Βασίλη τα είπε όλα με δυο λέξεις .
    Parm σε ευχαριστώ για την μέχρι τώρα προσφορά σου, στο mathematica και τα μαθηματικά .Θα σε παρακολουθώ λοιπόν από δω και ελπίζω κάποια στιγμή οι να επιστρέψεις, το mathematica σε χρειάζεται.

    Τηλέγραφος Κώστας

    Υ.Γ: Parm βαλε και Latex να στέλνουμε καμία άσκηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτοιμο το Latex (το πρόσθεσα μόνο και μόνο για να υπάρχει),
      γράφεις ο,τι θες πατώντας 2 δολάρια συνεχόμενα πριν και μετά τα μαθηματικά,
      για οδηγίες χρησιμοποίησα τον 2ο τρόπο από http://ke-ntro.blogspot.gr/2011/06/latex-blogspot.html

      Διαγραφή
  7. Parm θα ήθελα να σε ευχαριστήσω πάλι για όλα όσα μας έχεις προσφέρει. Ειδικά το mathematica χωρίς εσένα είναι πολύ φτωχότερο. Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΙΚΟΣ ΖΑΝΤΑΡΙΔΗΣ10 Απριλίου 2014 - 4:06 μ.μ.

    Φίλε Parm ,αρχικά σε ευχαριστώ για την ανεκτίμητη προσφορά σου στο mathematica η οποία συνεχίζεται πλέον εδώ .
    Λυπάμαι ,γιατι το mathematica έχασε ,ελπίζω προσωρινά ,ενα απο τα καλύτερα μέλη του.

    Νίκος Ζανταρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μια ερώτηση ρητορική ''αν σου έλεγα για έναν μήνα μην ξαναπεράσεις από το σπίτι μου και μετά από ένα μήνα ξαναέλα, εσύ θα ερχόσουν;''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aγαπητέ Παρμεν
    Αρκετές φορές λογομαχήσαμε ,εσυ τότε μέγας υποστηριχτής του φόρουμ ,αλλά εγώ ότι έγραφα ήταν κακό.Μηνιαία 4-5 φορές
    με διέγραψαν και τελευταία απο το νοεβριο του 2013 ,είπαν τρίμηνο αλλά τελικά μου έγραψαν 21 Απριλίου !!!!!!!!!! Ημερομηνία ε;
    Eτσι ξενέρωσα .Πάντως ευχαριστώ δεν ακούς πουθενά .Εσυ περίμενες κάτι άλλο¨; Καλό πάσχα ,δεν σε κάκιωσα ποτέ
    να είσαι καλά Dennys (Dionisios)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ με όλους τους παραπάνω για την προσφορά σου στο mathematica
    Αυτή η εξέλιξη θα σε βοηθήσει να προσφέρεις αυτό που θέλεις με τον τρόπο που εσύ θέλεις
    Να είσαι πάντα καλά

    Απόστολος Τιντινίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ’ ευχαριστώ για ό,τι προσέφερες και για ό,τι εξακολουθείς να προσφέρεις.
    Να είσαι καλά.

    Ορέστης Γκότσης (orestisgotsis)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Parm, η δουλειά που κάνεις εδώ είναι ανεκτίμητη. Καθώς δεν έχεις κανέναν στο κεφάλι σου πιστεύω ότι θα μας καταπλήξεις ακόμα περισσότερο. Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ διαδικτυακέ φίλε και προσωπικέ μου αρχειοφύλακα parm.
    Σήμερα 12/7/2014 ανακάλυψα το blog σου! Εντάξει δεν με λες και detective.
    Πληροφορήθηκα, καθυστερημένα, τα σχετικά με το mathematica.
    Θα επάνέλθω και θα μελετήσω.
    Αφήνω λοιπόν τα συγχαρητήτια για αργότερα.
    Χρήστος Λαζαρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δειχνεις να εχεις το μερακι για τα Μαθηματικα. Συνεχισε ετσι. Σου ευχομαι τα καλυτερα.
    (Ενας συνταξιουχος, αλλα μαχιμος μαθηματικος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ το ανακάλυψα σήμερα (το blog αυτό εδώ), όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ήξερα.
    Σ' ευχαριστώ για το "αφιέρωμα". Εδώ είμαστε, να φτιάξουμε κι άλλες ασκησούλες!
    Καλή συνέχεια Parm.

    Αντώνης Σπυριδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστούμε για την προσφορά σου στην Μαθηματική Κοινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε ευχαριστουμε για την δουλεία σου και τη προσφορα στη μαθηματικη κοινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΓΑΠΗΤΕ PARM ,
    Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ,ΤΕΤΑΡΤΟΕΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΘ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το ευχαριστώ για την προσφορά σου είναι λίγο. Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΝΟΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαταπληκτική δουλειά...
    Όσα (λίγα λόγω έλλειψης χρόνου) είδα, πολύ καλά παρουσιασμένα...
    Και... Κάτι άλλο...
    Aν ενδιαφέρει και "διαφορετική χρήση" γεωμετρικού λογισμικού, δείτε ζωγραφιές και videos σε : https://www.facebook.com/gspteachdrawanim

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητέ Συνάδελφε, χάρηκα πολύ που σε γνώρισα στη Βέροια και σε ευχαριστώ πολύ για όσα μας έχεις προσφέρει. Να είσαι πάντα καλά.
    Με εγκάρδιους χαιρετισμούς.
    Ανδρέας Παντερής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπάρχουν 200 φοιτητές του Παιδαγωγικού τμήματος οι οποίοι μπορούν να δηλώσουν μέχρι 4
    τέσσερα μαθήματα. Αν το μαθημα Α το παρακολουθούν 190 φοιτητές, το μάθημα Β 130, το Γ 160
    και το Δ 150, τότε μα αποδείξετε οτι υπάρχουν τουλάχιστον 10 φοιτητές που παρακολουθουν και τα
    τέσσερα μαθήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μηπως μπορεις να βοηθήσεις?

    Υπάρχουν 200 φοιτητές του Παιδαγωγικού τμήματος οι οποίοι μπορούν να δηλώσουν μέχρι 4
    τέσσερα μαθήματα. Αν το μαθημα Α το παρακολουθούν 190 φοιτητές, το μάθημα Β 130, το Γ 160
    και το Δ 150, τότε μα αποδείξετε οτι υπάρχουν τουλάχιστον 10 φοιτητές που παρακολουθουν και τα
    τέσσερα μαθήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν έχεις μαθηματικές απορίες, δοκίμασε να ρωτήσεις στο mathematica.gr , εκεί ασχολούνται με ασκήσεις

      Διαγραφή
  27. συνεχισε την αριστη δουλεια οπως ξερεις ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ,καποιοι αναγνωριζουμε τη καλη δουλεια και το κοπο ,καποιοι .....αναγνωριζουν αλλα δε το λενε ΄)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ένα μπράβο και ενα ευχαριστώ για την υπέροχη σελίδα σου και το απίστευτο υλικό που έχεις συγκεντρώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν σε ξέρω. Άλλωστε και στο mathematica έμπαινα και μπαίνω αραιά και που! Πάντως θέλω να σε ευχαριστήσω για όλη αυτήν την προσφορά που βρίσκω εδώ. Μπράβο και καλή συνέχεια. Λάμπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον εκεί υπάρχει μόνο το ψυεδώνυμό μου (parmenide51) και οι παλιές δημοσιεύσεις μου. Δεν συμμετέχω πια εκεί μολονότι φαίνεται το προφίλ μου σαν να είμαι ακόμα μέλος επειδή με μπλόκαραν οριστικά οι αγνώμονες, οι 3 γενικοί συντονιστές του mathematica - τουλάχιστον πλειοψηφικά - που πρακτικά ισοδυναμεί με διαγραφή (για λόγους που απαντάω στην καρτέλα της παρούσας σελίδας δεν ξεχνώ. ). Οπότε ο,τι νέο ετοιμάζω / οργανώνω / πετυχαίνω πλέον ανεβαίνει μόνο σε κάποια από τις 3 σελίδες μου, την παρούσα σελίδα δηλ. για την Αγάπη των Μαθηματικών, την σελίδα που είναι αφιερωμένη στην μεγάλη μου αδυναμία δηλ. για τους Ρομαντικούς της Γεωμετρίας και στην υποστηρικτική σελίδα (τους) στο facebook που ανεβάζω ο,τι πρόσφατο κυκλοφορεί στο ίντερνετ σχετικά με τα Μαθηματικά αλλά και νεότερες αναρτήσεις στις παραπάνω 2 σελίδες, και έχει τον ίδιο τίτλο Για την Αγάπη των Μαθηματικών (fb).

      Όλοι γνωρίζουμε άλλωστε πως λέγεται ένας χώρος που δεν μπορεί κάποιος να εκφράσει ελεύθερα την άποψή του, χωρίς λογοκρισία και το www.mathematica.gr είναι ένας τέτοιος χώρος.


      Υ.Γ. Για όσους θέλουν να δούν τι είχα ετοιμάσει όσο καιρό ήμουν μέλος στο mathematica.gr , ας ρίξουν μια ματιά στην καρτέλα της παρούσας σελίδας υλικό μου στο mathematica.gr

      Διαγραφή
  30. Συγχαρητήρια για την δουλεία σας, αυτό που έχετε δημιουργήσει είναι μεγάλη προσφορά σε όλη την μαθηματική κοινότητα .Μπράβο σας διότι αυτό δείχνει άνθρωπο με μεράκι και προσωπικότητα.Καλή δύναμη σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα,ευχαριστούμε για το υλικό και τον κόπο σου,ειδικά για τα παλαιά βιβλία και τα βιβλία των Δεσμών δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω.
    Θα μου επιτρέψεις όμως να μην συμφωνήσω με την παρατήρηση σου ότι στην περίοδο των Δεσμών και στις Δέσμες δεν διδάσκονταν Γεωμετρία.Ναι ίσως να διδασκόταν παλαιότερα περισσότερη Γεωμετρία,αλλά με το σύστημα του Ενιαίου Λυκείου πολλά αντικείμενα περιορίστηκαν ανάμεσα σε αυτά και τα Μαθηματικά,Ελπίζω να συμφωνούμε στο τελευταίο,
    Και πάλι ευχαριστώ,καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Επιστολή για το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια
    http://xkfilippidis.blogspot.gr/2015/04/blog-post_94.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Parmenides51 ή ακόμη και Τάκη ΜΠΡΑΒΟ για ότι μας προσφέρεις. Η αγάπη σου για τα μαθηματικά είναι ολοφάνερη και εμείς σε ευχαριστούμε για το εξαιρετικό υλικό που συγκεντρώνεις κσι τόσο απλόχερα προσφέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τάκη μπράβο για την άριστη δουλειά που κάνεις ! Σε θυμάμαι , στα ΠΕΚ που κάναμε στην Ορεστιάδα, για την "τρέλα" που είχες για τα μαθηματικά ! Συγχαρητήρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Θερμά συγχαρητήρια και από μένα!
    Πλακιάς Γ.
    Νυρεμβέργη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγχαρητήρια για τη εξαιρετική αυτή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θερμά Συγχαρητήρια !!!
    Καλή Δύναμη!!
    Αντρέας Π. Χατζηπολάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Με ιδιαίτερη συγκίνηση αντίκρυσα όλο αυτό το υλικό, το οποίο με ιδιαίτερο μεράκι όντως. Κατά την ταπεινή μου γνώμη στέκει Φάρος Γνώσης. Παράθυρο για μας τους παληούς των χρόνων της νιότης μας. Ανέσυρες μνήμες λησμονημένες και ονόματα που υπήρχαν στο υποσυνείδητο βαθειά κρυμένα. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ και ελπίζω να φανώ χρήσιμος σε κάτι και γω. ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
    Δημήτρης Γ. Ερμίδης._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τάκη,
    κάθε φορά που μπαίνω στο ιστολόγιο σου θαυμάζω την υπομονή σου, την εργατικότητα και την αποδοτικότητά σου. Η συλλογή που μας προσφέρει θεωρώ ότι είναι μοναδική. Υπό άλλες συνθήκες ένα σοβαρό Υπουργείο Παιδείας έπρεπε να σε επιδοτεί και να βραβεύει για αυτό σου το έργο. Υποκλίνομαι στην αυταπάρνηση με την οποία εργάζεσαι.
    Ανδρέας Πούλος,
    Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Θεσσαλονίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θέλω να σας συγχαρώ για την τόσο ωραία σας προσπάθεια να περισώσετε και διαδώσετε τις μαθηματικες γνώσεις και τα παλαιά βιβλία. Τελείωσα το Λύκειο το 1969 ,αλλά το βιβλίο του Σακελλαρίου στην Αλγεβρα υπήρχε μάλλον για να αποθαρρύνη τους μαθητές από τη σπουδή των μαθηματικών. Ευτυχώς που τότε υπήρχε στην αγορά το βιβλίο του Τόγκα ,από το οποίο και μυήθηκα στα μαθηματικά και τα αγάπησα,όπως και το βιβλίο του Παπανικολάου για τη Γεωμετρία. Δυστυχώς, ο "μαθηματικός" του σχολείου μας λογω ψυχικής διαστροφής του,έκανε τα πάντα για να αποθαρρύνη τους μαθητές και κυριολεκτικά ,τους εκανε να νοιώθουν τρόμο και να σιχαίνωνται ακόμα και το άκουσμα της λεξεως "μαθηματικα",τα οποία επαρουσίαζε ως κάτι το απρόσιτο και ασύλληπτο για εμάς τους μαθητές . Εξαίρεση έκαμνε μόνον για μια μικρή ομάδα "προστατευομένων" του ,για προσωπικούς ( συμπαθειών οφειλομένων σε λόγους που δεν θέλω να αναφέρω,ουτε εχει και πολύ νόημα) λόγους. Το "μάθημά" του έγκειτο εις την "εξέταση" των δύστυχων μαθητών,υπο συνεχείς χλευασμούς,ειρωνείες,και "πέταγμα" επάνω τους των τετραδίων. Μόνον εάν κάποιος ελεγε απταίστως το μάθημα,ετύχαινε της εγκρίσεώς του. Με το πρώτο λάθος ,σε "κατεβαζε" κάτω. Το μόνο του καλο, ότι ποτέ δεν εβαθμολογούσε κάτω του 9. Εάν του τα έλεγες απταίστως, επαιρνες 18-19,σε αυτό ηταν δίκαιος,αλλά αυτό ηταν σπάνιο.Προσωπικώς,δεν τον εφοβόμουν,διότι ανήκα στην τελευταία αυτή περίπτωση. Στα τελευταία πέντε λεπτά "παρέδιδε" την ύλη του επομένου μαθήματος,ητοι επιτροχάδην ανέγραφε ένα κατεβατό στον πίνακα,χωρίς επεξηγήσεις (ποιος αλλωστε τολμούσε να ρωτηση?) Αποτέλεσμα,απεγοήτευσε και εστρεψε πολλούς άξιους σε άλλους κλάδους, πολλά ταλέντα χάθηκαν κλπ,κλπ. Κάποιοι από την κλίκα που συμπαθούσε,"μπήκαν " στο πανεπιστήμιο με πλάγιο τρόπο, ήτοι τους εδωσε τα θέματα των εισαγωγικών στρατιωτικός συγγενής ενός εξ αυτών - της τότε καταστάσεως - και μάλιστα δεν πήγαν σε ένα μάθημα (από τα τέσσερα) να γραψουν για να μην πάρουν 160/160 και φανή η απάτη. Ο ενας από αυτούς το παιζει σημερα και "μεγαλος επιστήμων". Μετριώτατος όμως και τοτε ως μαθητής , μετριώτατος -από οσα βλέπω - και σήμερα . Η ιστορία "όπως δεν εγραφη",όπως τιτλοφορουσε καποτε τη στήλη του ενας δημοσιογράφος. Και ισως όπως δεν θα γραφή ποτε ... Αυτά βέβαια πιά εχουν φιλοσοφική/ενατενιστική σημασία ,αλλα σας τα αναφέρω γιατι θέλω να σας (αντι) δωσω τροφή για σκέψεις και συμπεράσματα...εκτιμώντας τον ρομαντισμό ,ητοι το ΜΕΡΑΚΙ σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σωκράτης Ντριάνκος7 Μαρτίου 2016 - 6:45 π.μ.

    Σ' ευχαριστώ,
    γιατί μου χαρίζεις τη μέγιστη ικανοποίηση:
    τη χαρά της εντατικής διανοητικής δραστηριότητας!

    Η βέλτιστη οργάνωση και ταξινόμηση στον θαυμαστό κόσμο των μαθηματικών ιδεών!

    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μιγαδικός αριθμός σχεδιαστήριο
    Cauchy-Riemann Εξισώσεις σχεδιαστήριο
    http://freeman2.com/cplxdraw.htm

    http://freeman2.com/analects.htm
    Κομφούκιος 551 π.Χ. σε 479 π.Χ.
    2016-02-27-07-55
    Μια μέρα ο Κομφούκιος είδε δύο αγόρια υποστηρίζουν.
    αγόρι_Α λένε: "Νωρίς το πρωί, η Ήλιος μέγεθος είναι μεγαλύτερο από το μεσημέρι.
    έτσι, νωρίς το πρωί Ήλιος είναι πιο κοντά σε εμάς. "
    αγόρι_Β λένε: "Μέσης το μεσημέρι, η Ήλιος είναι θερμότερος από νωρίς το πρωί.
    έτσι, μέσα μεσημέρι Ήλιος είναι πιο κοντά σε εμάς. "
    Δύο αγόρια ζητήσει ο Κομφούκιος δικαστή ο οποίος είναι σωστή.
    Ο Κομφούκιος είπε: «Δεν μπορώ να κρίνω ποιος έχει δίκιο."

    Από την καθημερινή μας εμπειρία, αν είδαμε έναν άνδρα κατέχει ένα φακό με τα πόδια προς το μέρος μας.
    Όταν είναι μακριά, φακό είναι μικρότερο και πιο κρύο.
    Όταν είναι κοντά, φακό είναι μεγαλύτερο και πιο ζεστό.
    Τώρα η υπόθεση ήλιο,
    Νωρίς το πρωί Ήλιος είναι μεγαλύτερο και πιο κρύο.
    Μέσης μεσημέρι Ήλιος είναι μικρότερο και πιο ζεστό.
    Αυτό είναι πραγματικά σε αντίθεση με την καθημερινή μας εμπειρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Aγαπητέ parmenides, θέλω να σε ευχαριστήσω και εγώ,ως μαθηματικός, ως φροντιστης απο το 78 και επίσης διότι στις σελίδες σου βρίσκω αρκετά ενδιαφέροντα για την Ιστορία των φροντιστών.
    Εχω μερικά ΄παλιά΄,θα επικοινωνήσω.
    Ευχαριστώ για την δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Άλλο ένα χαλαρό πρωινό, που το blog σου μου το μετέτρεψε σε πολύωρη μελέτη! Το ατελείωτο αρχείο σου μας βοηθά όλους να αποκτούμε περισσότερες γνώσεις και να βελτιωνόμαστε. Εκτός από το τεράστιο σε όγκο και ποιότητα υλικό, χαίρομαι και για τον ξεκάθαρο τρόπο που αντιμετωπίζεις το κάθε τι που αναρτάς. Η αναφορά σε πηγές και η παρουσίαση αξιόλογων ιστοσελίδων που εντοπίζεις, δείχνουν πολλά για τον καθαρό τρόπο σκέψης και λειτουργίας σου. Ευχαριστούμε αγαπητέ συνάδελφε. Εύχομαι να διατηρήσεις την ίδια διάθεση για προσφορά στην μαθηματική κοινότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ιούνιος 1965. Το θέμα Παραστατικής Α' τάξης Πολ. και Τοπ. Μηχ/κών από Παν. Λαδόπουλο: Δίνεται συγκεκριμένη φωτεινή ακτίνα (δεν ενθυμούμαι πώς ακριβώς) η οποία ανακλάται διαδοχικά στο e1 και e2. Να ευρεθεί η τομή της με το επίπεδο συμμετρίας μετά τις 2 ως ανωτέρω ανακλάσεις. Η λύση έγκειτο βασικά στο ότι, μετά την 1η ανάκλαση το 1ο ίχνος της ανακλασθείσης ακτίνος παρέμενε το αυτό με της προσπιπτούσης, ενώ το 2ο ίχνος της ήταν το συμμετρικό εκείνου της προσπιπτούσης (προσπίπτουσα-κάθετος στο επίπεδο προσπτώσεως (e1)-και ανακλωμένη κείνται στο ΑΥΤΟ (εκ της Φυσικής) κάθετο επίπεδο ως προς το e1). Αντιστοίχως και μετά την 2η ανάκλαση στο e2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΑΝΕΠ. ΠΑΤΡΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ(ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1974) ΟΤΑΝ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΗΤΑΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ,& ΕΙΧΑ ΤΗ ΧΑΡΑ & ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΧΩ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΝΗ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΣΑΣ.(ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΤΙΚΟΝ).ΜΕ ΣΥΝ/ΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΑΤΟΣ (CHRIS ATOS) e-mail:chr01@hol.gr ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή